Kontaktujte nás | Jazyk: čeština English
| dc.title | Od implicitních teorií výuky k implicitním pedagogickým znalostem | cs | 
| dc.title | From implicit theories of teaching to implicit educational knowledge | en | 
| dc.contributor.author | Švec, Vlastimil | |
| dc.contributor.author | Hrbáčková, Karla | |
| dc.contributor.author | Chudý, Štefan | |
| dc.identifier.isbn | 80-7315-092-1 | |
| dc.date.issued | 2005 | |
| dc.type | book | |
| dc.language.iso | cs | |
| dc.publisher | Paido | |
| dc.subject | implicit theories | en | 
| dc.subject | educational situation | en | 
| dc.subject | self-reflection | en | 
| dc.subject | imlicit knowledge | en | 
| dc.description.abstract | Monografie je pojatá jako soubor prací. Základním tématem všech prací je popis implicitních dovedností, integrující tři klíčové pojmy: implicitné teorie, pedagogické situace a pedagogické zkušeností. | cs | 
| dc.description.abstract | Book was writen as a final output from grant. In this book authors presented new facts from theoriy about implicit knowledge as a process. The main domenes are: implicit theories, educational situation, self-reflection. | en | 
| utb.faculty | University Institute | |
| dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/10563/1004477 | |
| utb.identifier.rivid | RIV/70883521:28610/05:63503691!RIV06-GA0-28610___ | |
| utb.identifier.obdid | 13554055 | |
| utb.source | b-riv | |
| dc.date.accessioned | 2015-05-27T12:17:27Z | |
| dc.date.available | 2015-05-27T12:17:27Z | |
| dc.description.sponsorship | P(GA406/02/1247) | |
| dc.format.extent | 100 | |
| utb.identifier.utb-sysno | 25016 | |
| utb.identifier.nkp | 002112402 | |
| utb.contributor.internalauthor | Švec, Vlastimil | |
| utb.contributor.internalauthor | Hrbáčková, Karla | |
| utb.contributor.internalauthor | Chudý, Štefan | 
 
| Soubory | Velikost | Formát | Zobrazit | 
|---|---|---|---|
| K tomuto záznamu nejsou připojeny žádné soubory. | |||