Contact Us | Language: čeština English
| Title: | Determinanty autoregulace interkulturního učení |
| Author: | Hladík, Jakub |
| Document type: | Book chapter (Czech) |
| ISBN: | 978-80-7315-214-7 |
| Abstract: | Text je zaměřen na autoregulaci interkulturního učení. Tato problematika není v českém pedagogickém prostředí dosud detailně popsána. Interkulturní učení pokládáme za důležitou komponentu v oblasti interkulturního soužití. Autor se soustředí na definování pojmu interkulturní učení a na vysvětlení jeho specifik. Autoregulace interkulturního učení je demonstrována na modelu Kitsantasové a Talleyranda (2005). Nakonec jsou prostřednictvím modelu interkulturní kompetence Popeové a Reynoldsové (1997) popsány determinanty autoregulace interkulturního učení, kterými jsou: motivace, kognice a metakognice. |
| Physical copies: | Copies in TBU Library catalogue |
| Show full item record | |